Home>L’associazione>Associati>Mondial Coral - Rovian Gioielli

81025 Marcianise, Caserta
Telefono +39 0823513150
Telefax +39 0823415607

We carry on a secular tradition with passion and obstinacy.

This adventure was born in 1926 when Mr. Vincenzo Raiola, on board of a coral ship, cut through the Mediterranean sea, searching for banks of coral.

Established in 1970, Mondial Coral Srl is a leading producer in the manufacturing coral and shell-cameos fine jewels. Known by our trade mark “Rovian Gioielli Italiani”, we produce and distributes exclusive jewellery creations set in coral, natural and cultured pearls, precious stones, gold and platinum.

Baselworld (April)

Hong Kong Int. Jewellery Show (March)

Hong Kong Gem & fair Show (June - September)

Hong Kong International Jewelry Manufacturers' Show (November)